Podatkomat | ul. Stargardzka 2-2A | 54-156 Wrocław | tel. +48 71 707 02 77

Jak działa serwis

Aby zapytać o nasze usługi wystarczy wypełnić formularz zapytania na stronie internetowej (zakładka PLANY) i wysłać go do nas. Twoje dane osobowe są chronione. Tutaj możesz zapoznać się z naszą Polityką Prywatności. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o kilka dodatkowych informacji niezbędnych do przygotowania oferty.

ZAMÓW PLAN

KROK PO KROKU

  1. Do rozpoczęcia stałej współpracy potrzebna jest podpisana przez Ciebie stała umowa oraz pełnomocnictwa dla biura Podatkomat. Komplet dokumentów otrzymasz jako załączniki do wiadomości e-mail, którą wyślemy do Ciebie i będziemy czekać na odesłanie podpisanych egzemplarzy na nasz adres. Po otrzymaniu podpisanych egzemplarzy i opatrzeniu ich naszym podpisem odeślemy jeden komplet na Twój adres.
  2. Otrzymasz od nas dane dostępowe – login i hasło umożliwiające dostęp do aplikacji Saldeo (połączenie szyfrowane), za pomocą której odbywa się komunikacja z biurem rachunkowym Podatkomat, wystawianie faktur oraz dostęp do umieszczonych przez Ciebie dokumentów księgowych. To wszystko oczywiście w „chmurze”, czyli z dostępem z dowolnego miejsca.
  3. W aplikacji Saldeo możesz wystawiać swoje faktury sprzedaży, wysyłać je swoim klientom oraz kontrolować spływ należności. Skany twoich dokumentów księgowych z danego miesiąca bez problemu zamieścisz w uporządkowanym repozytorium dokumentów, które dodatkowo możesz w łatwy sposób przeszukiwać. Biuro rachunkowe Podatkomat zostanie poinformowane o nowych dokumentach umieszczonych przez Ciebie w serwisie i szybko je zaksięguje. Wyeliminowaliśmy ryzyko „ginących maili” i uprościliśmy współpracę. Ty zyskujesz dostęp on-line do twojej dokumentacji księgowej, dzięki któremu łatwo dotrzesz do wystawionych i otrzymanych faktur
  4. Biuro rachunkowe Podatkomat odczyta zamieszczone przez Ciebie skany dokumentów a nasi księgowi zaksięgują je w profesjonalny sposób, wyliczą podatki oraz wyślą niezbędne deklaracje do urzędów. Informacja o podatkach do zapłaty zostanie wysłana mailem, a w terminie zapłaty wyślemy przypomnienie. 
  5. Po rozliczeniu miesiąca otrzymasz plik pdf zawierający księgowania danego okresu.

I już. To wszystko. Proste? Podatkomat to nie tylko proste, ale również wygodne rozwiązanie dla Twojej firmy.

ZAMÓW PLAN