Podatkomat | ul. Stargardzka 2-2A | 54-156 Wrocław | tel. +48 71 707 02 77

Rozpoczęcie współpracy

Aby wypróbować nasze usługi wystarczy wypełnić formularz zamówienia na stronie internetowej (zakładka PLANY) i wysłać go do nas. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z loginem oraz hasłem do logowania i będziemy mogli rozpocząć współpracę!

Gdy otrzymasz już dostęp do strefy klienta (bezpieczna transmisja SSL), w której możesz wystawiać faktury oraz przekazywać dokumenty księgowe (skany) do interaktywnego biura rachunkowego, masz 30 dni na podjęcie decyzji o tym, czy chcesz zostać z nami na dłużej.

Przed rozpoczęciem stałej współpracy wyślemy do Ciebie komplet dokumentów do podpisu, który odsyłasz do nas pocztą (nie wszystko da się jeszcze załatwić przez internet).

KROK PO KROKU

1. Wypełniasz formularz zamówienia na stronie internetowej (zakładka PLANY) lub wysyłasz wiadomość e-mail do nas z informacją, ze chcesz zawrzeć umowę. Do jej zawarcia potrzebujemy podstawowych informacji o twojej firmie – podasz je w formularzu lub zapytamy o nie w mailu, który otrzymasz. Pamiętaj, Twoje dane osobowe są chronione. Tutaj możesz zapoznać się z naszą Polityką Prywatności. Po wysłaniu formularz zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie złożonego zamówienia.

2. Wysłanie formularza i potwierdzenie złożonego zamówienia lub podanie danych do zawarcia umowy jest równoznaczne z rozpoczęciem 30 dniowego okresu próbnej współpracy na warunkach określonych w regulaminie usługi n.standard oraz umowie zawartej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.

3. Wkrótce otrzymasz od nas dane dostępowe – login i hasło umożliwiające dostęp do panelu klienta (połączenie szyfrowane), za pomocą którego odbywa się komunikacja z biurem rachunkowym Podatkomat, wystawianie faktur oraz dostęp do umieszczonych przez Ciebie dokumetów księgowych.

4. Do rozpoczęcia stałej współpracy potrzebna jest podpisana przez Ciebie stała umowa oraz pełnomocnictwa dla biura Podatkomat. Komplet dokumentów otrzymasz jako załączniki do wiadomości e-mail, którą wyślemy do Ciebie i będziemy czekać na odesłanie podpisanych egzemplarzy na nasz adres. Po otrzymaniu podpisanych egzemplarzy i opatrzeniu ich naszym podpisem odeślemy jeden egzemplarz na Twój adres.

5. I już. To wszystko. Proste? Podatkomat to nie tylko proste, ale również wygodne rozwiązanie  dla Twojej firmy.

Przekonaliśmy Cię? Jeżeli tak, to zapraszamy do współpracy.